fredag den 15. marts 2013

Kan statistik bruges?


Jeg tjekker yderst sjældent statistik her på bloggen, men ind i mellem er det sjovt at se hvor mange der henter de ting jeg deler ud... :) Også kaldet Download Of The Month og Free Patterns. Jeg har en gratis konto hos Mediafire og det er sparsomt med info man får. Kan dog konkludere at I er en del der har hentet mine ÆG...


Men endnu mere vildt er det, at jeg lige har set at der i alt er downloaded over 13.000 filer :D

Jeg takker af hele mit hjerte – er super glad for at det kan bruges og jeg ikke laver det forgæves ;)

Så ja... statistik kan bruges til at booste ens selvværd ;)
OG til at tyde, hvad det er I godt kan lide, og gerne vil have mere a'! :)


Så nu vil jeg gå igang med endnu en lille Download Of The Month...
– et hint er KÆRLIGHED & LIVSGLÆDE <3 br="">


5 kommentarer:

Har du noget på hjertet? :)