torsdag den 24. marts 2011

Blomsterophæng af toiletruller

... eller hvad de nu skal bruges til?! :)



Jeg har været i gang med saksen, og tilfældigheder opstår. At det er toiletruller disse er lavet af, er jo sådan set lige meget. For det kan jo også laves af alt andet slags papir. Men jeg kan godt lide det gebrugs-agtige look som disse klipperier får af at bruge toiletruller. :) Alt behøver ikke være spraglende, klar og flotte farvekombinationer. Nogen gange er dejligt at se på naturlige farve, dem fra naturen, den genbrugte og rustikke... Nu vil jeg lave flere, og hænge dem i mit lille værksted! :D

8 kommentarer:

  1. Hvordan har du sat dem sammen inde i midten? Med lim eller hvad? De er i hvert fald fine og meget nemme at gå til, lader det til ;)

    SvarSlet
  2. Elsker den slags små tilfældigheder, det er ofte dem der udvikler kreativiteten.
    God dag

    SvarSlet
  3. De er som skabt til at støtte op om det kommende påskeplim, der skal op og hænge i 'grenen'.

    SvarSlet
  4. Sifka: ENIG! :)) Men det kræver lidt nogle grene, da de er lidt store hvis du bruger toiletruller! :)

    Xenia: Har ikke limet i midten, kun i siderne på hver enkelt "oval"! :)

    SvarSlet
  5. Skæg idé! Vi har også bruget rullerne til fine små prinsessekroner, hvor de er blevet malet og pyntet med en hel masse pailletter osv.
    Det er nogle fantastiske ting du laver!! ;-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  6. God ide. Har gemt en masse toiletruller, men intet formål fundet til dem endnu. Det har må prøves. :)

    SvarSlet
  7. Det er da en rigtig god idé PerZille :)) Som bordpynt til en fødselsdag måske?! :D

    SvarSlet
  8. Ja, og det er jo en af de så'n NÆSTEN gratis glæder :-) Må se om ikke mine piger snart gider være med til at lave dem igen, så jeg kan vise frem på bloggen.
    God weekend
    Stine

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)