fredag den 13. august 2010

Bytte, bytte købmand... Nogen som har sukkerposer?

Jeg har så længe jeg kan huske samlet på sukkerposer! Men nu render jeg ikke helt så meget på café som jeg HAR gjort og beholdningen svinder derfor let ind. Jeg trænger til refil! ;)

KAN DU HJÆLPE?
Jeg vil bytte med A3-prints... Det vil sige at jeg printer ét ark A3 for dig, til gengæld for 5 sukker poser.
Du kan få printet ALLE mine mønstre, du vælger selv. (på 160 g papir) og jeg sender arkene til dig med posten. Har du selv noget som skal printes på A3, så gør jeg også gerne det.
Har du et sukker-bytte, så skriv til mig på kreativeomgivelser@kreativeomgivelser.dk
...eller hvis der er spørgsmål til bytte-bytte!?

7 kommentarer:

  1. Send din adresse på lykkeand@hotmail.com så poster jeg min beholdning. Jeg har brugt dine print flere gange så jeg har fået rigeligt :)

    SvarSlet
  2. Eiiii hvor er du sød! :D Altså.. Jeg har slet ingen ord! Sig endelig til hvis jeg kan gøre noget til gengæld en anden gang! ;)

    SvarSlet
  3. Hej Helle
    Jeg giver gerne lidt af min sukkersamling for et print af køkkenmønstret (det med piskeris, vaffelis og andre fine tegninger)
    I orange?
    Send mig en mail med din adresse på malenejahn(snabela)gmail(dot)com

    Jeg har forresten lige brugt dine vimpler til at hænge på døren til mit klasseværelse for at byde eleverne velkommen til et nyt skoleår. De synes de var så fine.

    Kh Malene

    SvarSlet
  4. jeg skal da huske dig næste gang jeg fylder lommerne med sukker poser, jeg har selv været samler, men nu har jeg bare et glas med dem.

    jeg husker dig fra nu af :)

    KH Sara

    SvarSlet
  5. Hej Helle
    Jeg sender dig alligevel en lille kuvert med sukker-rørs-poser, selvom din beholdning er fyldt op, som du skrev til mig :-) Så jeg siger bare Tak for alle de smukke mønstre du lægger ud til os alle. Har allerede været i gang med printeren mange gange, og mine små børn er vilde med at klippe i det også :-) og lime på et hvidt stykke papir...

    SvarSlet
  6. Hej Helle.
    Hvad kaldes en samler af små sukkerposer ??
    Da jeg ikke selv bruger sukker i kaffen har jeg i mange år taget den lille sukkerpose med hjem. Der er blevet til ca 250 stk. og min mand har lige netop tømt alle poserne for sukker ca. 1,5 kg. Vi har tænkt os at sættede tømte poser på ark til opbevaring i ringbind. Men jeg troede jeg var den eneste som var samler.
    Kender du til andre ??.
    hilsen
    Anne

    SvarSlet
  7. Hej Helle
    Jeg er nok nogle år for sent ude, men vi har netop tømt min mors hun da hun skulle på plejehjem.
    Blandt hendes ting er en kæmpe samling af sukkerposer - dels i albums og dels uåbnede i en kasse.
    Hun har samlet fra hele verden i perioden 1970 - 1995.
    Har det interesse, så er det dit - eller er der mon andre der vil ha det???
    Hilsen
    Ane

    SvarSlet

Har du noget på hjertet? :)